نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور

Ammyy Admin یک نرم افزار رایگان چند منظوره است برای اتصال و کنترل کامپیوترها از راه دور، در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هیچ گونه تنظیمات و پیکربندی، که می تواند برای مواردی مانند: به اشتراک گذاری دسکتاپ از راه دور، مدیریت کامپیوتر از راه دور و یادگیری از راه دور، از هر نقطه ای از دنیا، مورد استفاده قرار گیرد.
این برنامه به خوبی و برای ارتباط و کنترل دسکتاپ یک کامپیوتر دیگر طراحی شده است و یکی از ویژگی‌های آن این است که قابل حمل است و نه تنها نیاز به نصب ندارد، بلکه به هیچ نوع پیکربندی برای برقراری ارتباط هم نیاز ندارد و کار با آن حتی برای کابران مبتدی هم ساده خواهد بود.

ارتباط بین سیستم‌ها در Ammyy Admin، براساس یک ID منحصر به فردِ مبتنی بر سخت افزار برقرار می‌گردد؛ همچنین امکان استفاده از رمز عبور، برای تأیید هویت کاربری که قصد اتصال به سیستم شما را دارد نیز وجود دارد.
Ammyy Admin ارتباط ها را با استفاده از استانداردهای AES و RSA کدگذاری می‌کند و کلیدهای مختلف رمزنگاری در هر جلسه مورد استفاده قرار می‌گیرند که تا حدود زیادی خیال شما را از نظر امنیت آسوده خواهد نمود.
سیستم کنترل شونده می‌تواند سطح دسترسی کنترل کننده را مشخص کند که این سطح می‌تواند فقط مشاهده ی دسکتاپ، دسترسی محدود و یا حتی کنترل کامل و… باشد. برای ساده تر شدن این کار، شما می‌توانید برای هر کامپیوتر یا ID، سطح دسترسی خاصی تنظیم و ذخیره نمایید.
علاوه بر این، امکان چت صوتی بین دو کاربر و همچنین امکان مدیریت فایل‌ها، انتقال داده، تغییر نام و ایجاد فولدر جدید از راه دور نیز وجود دارد.
سرعت این نرم افزار بسیار بالاست با این وجود، بدیهی است که سرعت ارتباط، بستگی دارد به سرعت دو کامپیوتر و همچنین سرعت اینترنت آن‌ها و…؛ اما انجام برخی تغییرات توسط نرم افزار می تواند نتایج بهتری در پی داشته باشد. این تغییرات شامل غیر فعال کردن ویژگی‌هایی مانند جلوه‌های بصری و افکت‌های گرافیکی ویندوز، حذف تصویر پس زمینه و… در کامپیوتر کنترل شونده می‌باشند.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
– امکان مدیریت کامل کامپیوتر میزبان از کامپیوترهای دیگر
– بدون نیاز به نصب
– عدم نیاز به پیکربندی
– سرعت بالا
– عدم نیاز به زیرساخت خاص و یا منابع سیستمی زیاد
– امکان تعیین سطح دسترسی
– سازگار با فایروال‌ها
– بدون نیاز به آی پی واقعی برای برقراری ارتباط
– امکان مدیریت فایل‌ها و انتقال فایل بین دو کامپیوتر
– امنیت بالا و کدگذاری با استفاده از استانداردهای AES و RSA
– سازگاری کامل با ویندوز مایکروسافت
– توانایی برقراری چت صوتی
– امکان انجام reboot, log on, log off, switch user, reconnect و… از راه دور

دانلود نرم افزار کنترل از راه دور امی با حجم ۱ مگ

facebook-sharing

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *